Doprava Cheb
Hlavním silničním spojením s Prahou je silnice I/6 Cheb-Karlovy Vary-Praha, jež je postupně přestavována na rychlostní silnici R6. Možná je i trasa přes Plzeň po dálnici dálnici D5, tedy Cheb-D5 (exit 128 Bor)-Plzeň-Praha. Město dále spojuje silnice I/21 s hraničním přechodem Vojtanov a prochází jím i silnice II/606 a II/214.
Cheb má městskou autobusovou dopravu, provozovanou na 7 linkách.
V Chebu se nachází důležitý mezinárodní železniční uzel a stanice Cheb je také hraničním přechodem s Německem. V Chebu se nachází stanice Cheb (jediné nádraží), a zastávka Cheb- Skalka (je využívána jen na trati do Německa). Hlavní železniční spojení s Prahou je Cheb-Planá-Stříbro-Plzeň-Beroun-Praha.
Chebské letiště dnes slouží jen jako sportovní letiště. Posledních několik let se zde koná "Letecký den" s přehlídkou letecké a hasičské techniky.
Nový typ vyhlídkové stavby - mostní rozhledna - je možné po pražských Lahovicích nalézt od roku 2006 také v Chebu. Rozhledny tohoto typu nabízí především výhled na samotnou řeku a přilehlé okolí. V případě Chebu se jedná o nově vybudovanou lávku pro pěší přes řeku Ohři s výhledem na bývalý sportovní areál Rudá Hvězda a zadní trakt Chebského hradu.
Stavba lávky s rozhlednou byla uskutečněna v rámci Krajinné výstavy 2006 uspořádané městy Cheb a Marktredwitz. Lávka je ocelová, dlouhá 45,5 metrů a na jejím počátku se do výšky 10,5 tyčí vyhlídková věž o čtvercovém půdorysu 5,3x5,3 metrů. Základem rozhledny je železná konstrukce s dřevěným opláštěním. Autorem lávky s rozhlednou je Ing. Ivan Němec a známý pražský architekt David Vávra. Zpracování prováděcího projektu vyhotovila firma Němec-Polák. Realizátorem stavby byla firma Bögel-Krýsl z Dobřan a Investon Karlovy Vary. Celkové náklady projektu činily 17,5 mil. Kč, přičemž více než 8 mil. Kč bylo čerpáno z programu Phare - Interreg III A. Zbylou část uhradilo město Cheb. Stavba byla dokončena na jaře 2006.
Na vyhlídkový ochoz vede 51 schodů. Přístup je volný.