Doprava Praha 20
Kvalita i kapacity městské hromadné dopravy, včetně vlakového spojení, jsou dobré. Jedním z největších problémů je spojení silniční, síť nadřazených komunikací je přes svoji blízkost téměř nedostupná. Navíc nejsou dostatečně řešeny ekologické zátěže dálnic a především tzv. Východní spojky, kde lze po výstavbě Vysočanské radiály očekávat další výrazné překračování hlukových i emisních limitů.
V rámci systému Pražské integrované dopravy je Městská část Praha 20 spojena s Prahou a okolními obcemi velice dobře několika autobusovými linkami, zejména z nejbližší stanice pražského metra Černý Most na trase B. Jediným železničním nádražím na teritoriu je nádraží Horní Počernice Specifickou oblastí, výrazně ovlivňující život v Horních Počernicích, je doprava. Zásadní problém není v městské hromadné dopravě s blízko dostupnou konečnou stanicí Metra B Černý Most, kvalita i kapacity MHD jsou dobré.
Dobré je i spojení železniční dopravou - v Horních Počernicích je nádraží ve středu obce, odkud je směřována železniční doprava na západ do centra Prahy (Vysočany, Libeň, Masarykovo nádr.) a na východ směrem Čelákovice, Lysá nad Labem, Kolín. Největším problémem je spojení silniční, síť nadřazených komunikací je přes svoji blízkost téměř nedostupná (nadřazené komunikační sítě - dálnice hradecké D 11, mladoboleslavské H 10 i části pražského okruhu, tzv. východní spojky na západě území). Sama dálnice i část pražského okruhu způsobuje nežádoucí hlukové i další negativní efekty, aniž by tomuto problému byla ze strany správce komunikací věnována dostatečná pozornost. Problémem především ekonomickým je pro městskou část Praha 20 velký rozsah - 75 běžných km místních komunikací, které jsou ve správě městské části a jejich údržba a obnova nemá potřebné finanční zajištění. Obrovským problémem je průjezdnost a enormní zatížení hlavní komunikace Náchodská.